De golflengte van Onda Italiana is vrij.
Het is de frequentie van de Italiaanse radio in Amsterdam. Het is ook het begin van een cultureel avontuur dat theater, onderwijs, films en nog meer bevat.
Omdat cultuur de wereld kan veranderen, meer dan politiek en zelfs meer dan economie. Geloven jullie dat?

La lunghezza d'onda di Onda Italiana è libera.
È la frequenza della radio italiana di Amsterdam. Ed è anche l'inizio di un'avventura culturale che comprende teatro, didattica, cinema e altro.
Perché la cultura può cambiare il mondo, anche più della politica o persino dell'economia. Non credete?



vrijdag 8 april 2011

Wasmachine



Wasmachine
(hier in Quelli di Astaroth's Channel)
Een van de acts in M.O.D.D.E.R. (Mensen Onder Druk Doen Extreem Raar)
De video zegt genoeg. @lbert, bedankt voor de muziek. Geniaal!


WASMACHINE

Al twintig jaar draai ik de was

Maar vandaag draai ik niet meer zo goed

Van repareren geen sprake

Het is te duur en ik ben te oud

Investeren in mijn toekomst wordt afgeraden

Dus ik moet het veld ruimen en ruimte maken voor een nieuwe

Die is aan het begin van zijn leven

En heeft ook een programma dat de was in 20 minuten schoon krijgt

Daar kan ik niet tegen concurreren

Vannacht moet ik voor het eerst in twintig jaar ergens anders slapen

Ik weet nog niet waar

Maar zeker zal ik mijn vertrouwde hoek in de badkamer missen

Ik had nog graag een paar jaren willen wassen

Maar oude dingen repareer je niet

Je gooit ze weg, lekker makkelijk

En je maakt ruimte voor jonge technologie

Die vanzelfsprekend beter is, toch?

Geen opmerkingen: